07 Nisan 2008

Kolay Sosisli Atıştırmalıklar


 
Bu hafta sonu neden bilmiyorum her şey ters gitti..Cumartesi günü katılacağım bir davete tatlı yapmaya karar verdim, perşembe akşamı iş çıkışı markete malzeme almak için gittiğimde aradığım bazı şeyleri bulamayınca tatlıyı biraz değiştirerek farklı bir şekilde yapmaya karar verdim.Derken cuma günü bir telefon geldi ve ev sahibi tatlı yerine tuzlu bir şey yapmamı rica etti.Böylece aldığım malzemeler rafa kalktı ve tavuklu börek yapmaya karar verdim.Bunun içinde markete uğrayıp tavuk almam gerekiyordu,cuma günüde işten saat 9 da çıkınca koşa koşa evin orda ki markete gittim ama kapanmış başka bir market buldum, bu seferde aradığım şeyi bulamayınca eve elim boş döndüm. Sonuç buzdolabı açılır 1 adet milföy paketi ve sosisler göze çarpar ve bu minik sosisli atıştırmalıkları yapmaya karar verilir:))

Malzemeler:
  • 20 adet milföy (ben kalabalık bir gruba yaptığım için milföy sayısı fazla)
  • 10 adet minik boy sosis
  • 1 adet yumurta sarısı
  • haşhaş tohumu
Hazırlanışı:
  • sosisleri ortadan ikiye ve enlemesine bölüyoruz ve kanara alıyoruz
  • milföyleri ortadan ikiye bölerek şeritler elde ediyoruz.
  • her şeridin ucuna bir sosis koyarak rulo şeklinde sarıyoruz ve tepsiye yerleştiriyoruz
  • yumurta sarısı sürdüğümüz böreklerin üzerlerine haşhaş tohumu serpiyoruz ve 180 derece fırında pişiriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder