24 Nisan 2008

Pazar Kahvaltı Sofrası

Herkese iyi haftalar... Geçen haftaya olduğu gibi bu haftayada bir davet sofrasıyla başlamak istiyorum.Bu seferki bir pazar kahvaltısı, cumartesi günü eşimin kardeşi arayıp pazar kahvaltısına bize gelmek istediklerini haber verince bende hazırlıklar başladı.Bir süre ne yapacağımı düşündükten sonra kafamda bir şeyler şekillendi ve hemen eksik malzemelerin listesini hazırladım.Marketten alışverişi yaptıktan sonra koyuldum hazırlıklara.Kahvaltıya dair ayrıntıları paylaşmak istiyorum ilk olarak daha sonra yaptıklarımın tariflerini tek tek yazacağım... Kahvaltı sofrasında;

  • Klasik kahvaltı çeşitleri
  • Damla çikolatalı muffin
  • Minik reçelli kalp kurabiye
  • Sosisli yalancı tart






    Not:Markette kalp şekilli peçeteleri görünce aklıma sevgili alacarte Neslihan'ın kalp şeklinde katladığı ve ayrıntılı olarak tarif ettiği peçeteler geldi.Bende peçeteleri kalp şeklinde katladım.Peçete katlamayı ayrıntılı görmek için Neslihan'ın peçete katlama teknikleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz

    1 yorum: